FAQ

Ofte stilte spørsmål

Et steinkast fra Karl Johan finner du oss.

Adressen er Dronningens Gate 23, Oslo 

Vi er åpne:

Mandag: 11:00 - 20:00
Tirsdag: 11:00 - 20:00
Onsdag: 11:00 - 20:00
Torsdag: 11:00 - 20:00
Fredag: 11:00 - 20:00
Lørdag: 11:00 - 20:00
Søndag: STENGT

Ja! Det har vi.

Du finner den ved å gå til Nettbutikken eller via https://nettbutikk.thehighend.no/

Ja! Vi garranterer at alle skoene vi selger på nett og i butikk er 100% Autentiske. 

Ja, om produktet er helt ubrukt og fremstår som nytt tilbyr vi retur.

Ved kjøp i butikk:

Vi aksepterer ikke retur eller bytte, alle salg er endelige. En god del av varelageret vårt er på komisjon, noe som betyr at vi selger varer for mange individuelle selgere/avsendere. Disse avsenderne utbetales kort tid etter at varen(e) er solgt. På grunn av dette er vi faste på vår returpolicy.

Ved kjøp online: 

Kan ubruke varer returneres i 14 dager fra du fikk de levert. Kontakt oss via email på arket som følger med i forsendelsen for å opprette en retur.


TIPS:

Om du ønsker å prøve på sko, men samtidig passe på at de fremstår ubrukt så prøv de på innendørs på f.eks et teppe.

For mere info les https://nettbutikk.thehighend.no/pages/frakt

Lagerstatusen mellom online og i butikk kan noen ganger varriere litt. Til tider er det mulig det er et større utvalg i butikken.

Noe du ser i butikk men mangler på nett, anbefaler vi at du tar kontakt med oss.

Vi jobber aktivt på et nytt datasystem for nettbutikken. Vi ser på en løsning som lar nettbutikken og butikken snakke sammen hvert sekund og oppdateres live.

Denne løsningen burde være på plass ca. 10. Februar